Opinia użytkownika: Alicja_107
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Kasjerka, obsugując przy kasie klienta, nie umiała skasować zgrzewki wody Nałęczowianka. Minute próbowała znaleźć kod kreskowy, przekręcając butelki, po czym ośwadczyłą kupującemu, że będzie musiała niestety rozerwać zgrzewkę ponieważ nie może odczytać kodu. Klient niechętnie się zgodził. Jednak nie stanowiło to rozwiązania problemu, ponieważ kasjerka nie potrafiła wyjąć butelki ze zgrzewki, w związku z czym zainterweniował klient stojący za kupującym. Pomógł wyjąć i jedną z butelkek. Kasjerka podziękowała. Cała stytuacja spowodowała iż zrobiła się długa kolejka do kasy, klienci się niecierpliwili. Problem można było szybciej rozwiązać przez spisanie cyfr kodu i wbicie ich ręcznie do kasy lub co jest najgorsze - kod znajdował się również na rączce która była przymocowana do zgrzweki.