Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Wrangler
Treść opinii: Kiedy weszłam do sklepu sprzedawczyni przywitała mnie mówiąc "dzień dobry". Po chwili podeszła do mnie i zapytała "czy może mi w czymś pomóc?". Powiedziałam, że szukam spodni. Sprzedawczyni zadała mi kilka pytań, typu: "jaki fason spodni preferuję, rozszerzane, proste a może zwężane?" "koloru ciemniejszego czy jaśniejsze?" itp. Po rozmowie sprzedawczyni podała mi kilka par spodni do przymierzenia. Kiedy w przymierzalni mierzyłam spodnie sprzedawczyni pytała "czy rozmiar jest dobry?", "czy fason odpowiada i czy mogłabym się jej pokazać, ponieważ chciałaby mi doradzić?". Kiedy pokazywałam się sprzedawczyni w rożnych fasonach spodni, szczerze doradzała, w których dobrze wyglądam. Wybrałam model, w którym czułam się najlepiej. Sprzedawczyni zapytała mnie czy chciałabym przy okazji dobrać sobie jakąś bluzkę do spodnie. Powiedziałam, że dziękuję, ponieważ byłam nastawiona tylko na kupno spodni, jednak bardzo mi się to pytanie spodobało, ponieważ rzadko kiedy sprzedawcy proponują "coś dodatkowego". Kiedy zapłaciłam za spodnie zostałam grzecznie pożegnana i zaproszona do ponownej wizyty. Jestem wyjątkowo zadowolona z obsługi w tym sklepie. Uważam, że osoba obsługująca była bardzo zaangażowana w obsługę i przy tym bardzo miła.