Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wojciech_161

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Wczorajszego dnia pojechałem do sklepu Carrefour, ponieważ pilnie potrzebowałem transmiter mp3 pod zapalniczkę samochodową. Wchodząc do sklepu, udałem się od razu na dział elektroniczny. Zazwyczaj gdy czegoś potrzebuje szukam tego sam ale tym razem było inaczej ponieważ nie mogłem znaleźć niezbędnej mi rzeczy. Popatrzyłem wokoło czy nie ma w pobliżu mnie jakiejś kompetetnej osoby z działu w którym szukałem przedmiotu. Niestety, nie było nikogo. Natychmiast pośpieszyłem do działu obsługi klienta. Ponownie sie rozczarowałem, bo stanowisko pracy było puste. Wszedłem ponownie na sklep, znalazłem Panią z personelu rozkładająca towar na półki i na moje pytanie odpowiedziała: " To nie mój dział, nie mam pojęcia, proszę sie udać do działu obsługi klienta". Podziękowałem, chociaż chyba tylko z grzeczności udając się z powrotem do działu obsługi klienta. Po kilku minutach przyszła Pani, która poprosiłem o przysłanie do mnie osoby kompetentnej z działu elektornicznego. Zostałem proszony o poczekanie na dziale. Po chwili pojawiła się osoba, która miała mi pomóc odszukać danego urządzenia. Na moje pytanie " Dzień Dobry, czy dostanę może u Was transmiter mp3 pod zapalniczkę samochodową?" , Pani zrobiła "duże oczy" chociaż, nie pokazując tego, że nie wie o jaką rzecz mi chodzi odpowiedziała po kilku sekundach " Niestety, takiej rzeczy nie posiadamy". Jeśli czegoś potrzebuje i nie znajduję tego w sklepie po uprzednim zapytaniu, próbuje się dowiedzieć gdzie mógłbym to dostać ( bo z założenia wiem jeśli firma przyjmuje osobę kompetentną na danym stanowisku w dziale np. elektronicznym to powinna przynajmniej postarać się odpowiedzieć na zadane jej pytanie). Pani powiedzała że nie ma pojęcia gdzie mogę zakupić takowy transmiter i odeszła. Potwierdziło to moje domysły, że nie miała pojęcia o co dokładnie chodzi. Po przejściu się jeszcze raz po sklepie znalazłem transmiter pod zapalniczkę lecz z usb. Zakładając, że Pani w sklepie zna się na elektronice i zna dostępny towar w swojej firmie na swoim dziale to na moje pytanie o dostępności urządzenia powinna odpowiedzieć coś w stylu "Mamy tylko transmiter usb". Według mnie Pani która miała mi pomóc nie była dość kompetentna na własnym stanowisku.