Opinia użytkownika: Łukasz_437
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Obsługa klienta na placu bez zarzutu, pracownik uśmiechnięty, kulturalny wobec klienta, wita się mówiąc "Dzień dobry", pomaga w zatankowaniu, lecz obsługa klientów w budynku stacji wymaga krytyki. Pracownicy starają się podejść do klienta w sposób indywidualny, jednak wydaje się jakby pracownik wykonywał swoją pracę bardzo długo. Na twarzach kasjerów rysują się oznaki zmęczenia. Nie widzimy uśmiechów, brak umiejętności zachęcenia klienta do ponownego skorzystania z usług stacji. Chcąc zasięgnąć porady przy zakupie produktu (oleju samochodowego) nie usłyszałem nic konkretnego, tylko to co sam mogłem przeczytać na opakowaniu. Wyczuwalna jest niechęć obsługi klienta. Zauważyłem, że pracownicy kas, niezbyt chętnie odpowiadają na pytania. Muszę także skrytykować ubiór pracowników. Wobec konkurencyjnych stacji jest on naganny. Pracując przy kasie, mając na uwadze klienta powinno się dbać o ubiór. Do firmowych ubiorów (spodnie dresowe, zielono-czerwona bluza z logo stacji) noszone jest różne obuwie, często zapastowane pantofle. Na pochwałę zasługuje szybkość obsługi. Czas zatankowania benzyny PB95 za 50 zł i obsługi przy kasie nie wyniósł więcej niż 10 min. Maksymalną ocenę mogę przyznać także za wygląd miejsca oraz sposób posegregowania produktów. Estetycznie poukładane zgodnie ze wzorcem, łatwo i szybko można znaleźć szukany produkt. Całość mojej oceny podsumuję na ocenę +3, ponieważ mając na uwadze klientów stacji benzynowych , dla których liczy się szybkość i sposób obsługi jak też estetyka miejsca , stacja paliw Bliska Siennica Nadolna jest konkurencyjna pod względem estetyki miejsca i szybkości obsługi.