Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: 3 panie obsługiwały klientów. niestety nie zostałam powitana przy wejsciu do sklepu, ani przy kasie. obsługa była bardzo przyjazna i uprzejma, nie zauwazyłam sytuacji aby któremus klientowi odmowiono pomocy ,mimo duzego ruchu. pani, która mnie obsługiwała była zaangazowana, powiedzilam ze zakupiony przeze mnie budzik ma byc prezentem. pani wyjasniła ze moge dokonac zwrotu lub wymiany produktu w ciagu 3 msc za okazaniem paragonu. ponadto dodała ze mam 3 lata gwarancji na ten właśnie artukuł. pracownicy byli wysoko zorientowani na klienta, chetnie pomagali,mimo ze obsługiwali rowniez klientow na kasach. sprawialo to bardzo dobre wrazenie. zostałam pozegnana przy kasie i zaproszona ponownie do odwiedzin. przy pozegnaniu sprzedawca zachował kontakt wzrokowy. podczas mojej wizyty panował duzy ruch. wchodzilo mnostwo klientow, mimo tego porzadek na połkach byl wrecz idealny. kazdy produkt posiadal cene, polki byly czyste. stroje wszystkich pracownikow byly czyste i firmowe. ich wyglad byl odpowiedno do miejsca pracy. coofee bar byl czysty i sprzatany na bieżąco. zasobniki dla klientow byly rowniez uzupelnione. obsluga na barze nie trwala dluzej niz 4 minuty, po czym pracownik włożył mi do reklamowki katalog ,mowiac ze to informacja na temat kolejnej kolekcji. pozytywne wrazenie sprawiali przede wszystkim pracownicy- mili i usmiechnieci. mimo sporej ilosci klientow pracownicy nie wykonywali swojej pracy w pospiechu,ale starali sie obsłuzyc jak najlepiej. negatywne wrazenie sprawila brudna podłoga,zasmiecona i ukurzona.