Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Divino
Treść opinii: W lokalu byłem w dzień po otwarciu i pochlebnych opiniach Gazety. Nie pozwolono zamówić mi z karty. Dowiedziałem się, ze kucharz "nie wyrabia" i mogę zamówić dwa podstawowe dania z makaronu. Nie dość tego. Kartę przyniosłem sobie sam. Na kartę win się nie doczekałem. Również sam ją przyniosłem. Zamówienie złożyłem przy ladzie. Nikt nie podszedł. Dania małe, niczym się nie wyróżniające. Kawa i deser za to bardzo smaczne. Przy płaceniu znów problem. Muszę szukać obsługi. Z wizyty wyciągnąłem jednak wniosek. Na kawę warto się tam zawsze wybrać. Tak myślałem. Któregoś dnia z partnerem w interesach zaszliśmy koło 20 do restauracji. Prosiłem o minideser. Niestety nie było. Poprosiłem o dwie kawy. Obie otrzymaliśmy zimne. Nic nie mówiłem. Postanowiłem już nie przychodzić. Kolega jednak poprosił o jeszcze jedną. Chcieliśmy się dowiedzieć, czy będzie gorąca. Była. Płacąc wspomniałem o tym, że kawę podano zimną, na co w odpowiedzi usłyszałem, że pewnie ekspres był myty i woda się nie zagrzała. Co to za wytłumaczenie!? Nie próbowano w żadne sposób załagodzić sytuacji. Sprzedawca uznaje fakt, że podał dwie zimne kawy i nic!