Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: AGNIESZKA_663

Dotycząca firmy: Carrefour Express

Treść opinii: Jakość towarów w sklepie należy ocenić na plus, zawsze wszystko jest świeże i dobrej jakości. Kiedy pojawia się wieksza liczba klientów natychmiast uruchamiane są dodatkowe kasy - co takze robi poztywne wrażenie. Niestety jakość obsługi na stoisku mięsnym psuje dobrą ocene. Młoda osoba pracujaca na stoisku z wędlinami pracuje niezwykle wolno (co niestety obserwuję przy każdej wizycie w sklepie)A poproszona grzecznie, czy nie mogłaby pracować nieco szybciej gdyz czeka spora kolejka odburkuje ze nie i robi wszystko jeszcze wolniej. Czas obsługi spowalniają jeszcze prywatne pogaduszki jakie panie z tego stoiska urzadzaja sobie pomimo kolejki oczekujacych na obsłużenie. W dobie sporej konkurencji pomiedzy licznymi sklepami sieciowymi pracodawca powinien jednak oczekiwać od pracownika zaangażowania, by ten swoim zachowaniem nie zniechecał klientów. Uważam, ze pracowników nalezy przynajmnniej raz w roku wysyłać na szkolenia z obsługi klienta, równiez tego "trudnego" i za pomocą krótkiej ankiety badać stopień zadowolenia klientów.