Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Tym razem zupełnie rozczarowałam się jakością obsługi w sklepie Tchibo, jak i wyglądem sklepu. Po moim wejściu w sklepie zauważyłam dość dużo ludzi, bylo ponad 10 osób. Jedna z pracownic starała się 'dokładać' produkty na półkę, ale niestety stan półek był tragiczny. Wszystkie produkty poprzewracane, uszkodzone foliowe opakowania produktów, straszny nieporządek. Dziewczyna przy półkach zamiast pomagać klientom, tylko biegała między magazynem a półkami, jak ją o coś zapytałam, odpowiedziała mi nawet nie patrząc na mnie - mówiła do półek. Przy kasie niestety potworny pośpiech pracowników. Choć ludzie kupowali kawę, nikt ich nie pytał o karty Tchibo, a wydaje mi się, że mogli dostać pieczątki. Ja podałam swój produkt. Pracownik tylko powiedział, ile płacę i to był cały mój kontakt z pracownikiem. Zero uśmiechu, nawiązania jakiejkolwiek rozmowy, nawet nie zapytał mnie, czy chciałabym jakąś kawę. Niestety - pośpiech nie służy dobrej obsłudze. Moja dzisiejsza wizyta w Galerii Dominikańskiej osobiście uważam że była straszna i zdecydowanie następym razem odwiedzę sklep w Magnolii, tam obsługa jest o niebo lepsza i o wiele milej robi się tam zakupy.