Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Celem mojej wizyty w banku było założenie konta ROR. Pierwsza zagadnięta przeze mnie pani w banku, mimo iż zajmowała stanowisko z szyldem "kasa", wyczerpująco poinformowała mnie o ofercie banku proponując dwa rodzaje konta. W sposób zadowalający odpowiedziała na zadane pytania, udostępniła materiały reklamowe i delikatnie zasugerowała, iż możemy podpsać umowę już teraz. Wróciłem do oddziału po 2 godzinach, pani, z którą rozmawiałem wcześniej pamiętała mnie. Znów wyczerpująco odpowiadała na kolejne moje pytania. Formalności związane z otworzeniem konta nie trwały długo. Pracownica banku zaproponowała również, że na miejscu pomoże mi zalogować się w systemie bankowości elektronicznej. Trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia do kompetencji i kultury obsługującej mnie osoby, co dobrze świadczy także o banku i poziomie jego szkoleń pracowniczych. Mam nadzieje, że podobnie miło będę wspominał kolejne wizyty w tym banku.