Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Skontaktowałam się z infolinią PZU w celu zgłoszenia szkody. Sąsiadka zalała mi mieszkanie. Na początku był problem z dodzwonieniem się. Próbowałam kilka razy w ciągu dnia. W końcu udało się po południu. Pani z Infolinii wypytała mnie o wszystkie szczegóły dotyczące okoliczności zalania, sprawdziła moją tożsamość, nr polisy. Była bardzo miła, ale rzeczowa, działała wg schematu przyjętego w ich firmie w czasie procedury zgłaszania szkody. Na koniec podała mi wstępny termin, kiedy ma się ze mną skontaktować rzeczoznawca i umówić się na spotkanie w domu. Podała mi również nr szkody, adres oddziału PZU, który poprowadzi moja sprawę, oraz listę dokumentów, którą muszę przygotować do rozpatrzenia szkody. Ogólnie kontakt z infolinią PZU oceniam na 4.