Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Uwielbiam ten sklep za asortyment i częste promocje - obniżki, rabaty dla stałych klientów, '2 produkty w cenie 1' itp. Można za naprawdę niewielkie pieniądze kupić ładny ciuszek. Jednak personel pozostawia wiele do życzenia. Trudno go w ogóle znaleźć - nie mamy się kogo spytać o interesujący nas produkt. Przy kasie sprzedawczyni z wymuszonym uśmiechem - zachowująca się jak robot. Posiadam kartę stałego klienta - za każde zakupy dostaje się punkty, które w rezultacie przelicza się na dane promocje. Sprzedawczynie mają obowiązek spytania się każdego klienta, czy posiada w/w kartę; w tym przypadku, gdybym sama nie machała nią przed nosem ekspedientki - takiego pytania bym nie usłyszała, a w rezultacie nie naliczono by mi punktów za dokonane zakupy.