Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Podczas zakupów w hipermakecie Tesco w Świdnicy zauważyłam wiele niedociągnięć dotyczących zarówno obsługi sklepu, jak i samego wyglądu wnętrza. Kiedy podeszłam do pani przekładającej towar na dziele dziecięcym z pytaniem, czy zabawka, którą trzymałam akurat w ręku ma jakieś ciekawe funkcje, które zainteresują dwuletnie dziecko,usłyszałam:"A czy ja wyglądam na wróżkę?? Weź sobie Pani i poczytaj!!".Było to wypowiedziane niemal krzykiem. Przechodząc obok działu z wędlinami zauważyłam, jak pani z bardzo tłustymi włosami pakowała klientowi wędlinę ręką bez nałożonej rękawiczki. Oprócz tego spostrzegłam, że na wielu regałach jest nieporządek, towar jest bardzo niechlujnie poukładany. Po zrobionych zakupach, udałam sie do kasy. W kolejce stałam ponad 15 minut. Dziwne dla mnie jest to, że na tak duży hipermarket, przy tak dużym ruchu, były otwarte tylko 4 kasy. Kasjerka wydawała się być nie zbyt kompetentna do tego, co robiła, gdyż kasowała towar bardzo powoli i czsto się myliła. Jedynym plusem było to, że usłyszałam "dzień dobry" i "do widzenia i zapraszam ponownie".