Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Temianpi

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Punkt obsługi klienta GSM PLus, jest w miarę przestronnym schludnym pomieszczeniem. Na parkingu jest na sporo miejsca. W oszklonych gablotach umieszczonych na ścianach można obejrzeć najnowsze typy telefonów oraz gadżety telefoniczne. Do obsługi klienta wyznaczone są dwa stanowiska, obsługiwane przez dwie pracownice. Można poczekać na swoją kolej siadając na jednym z czterech krzeseł przeznaczonych do tego celu. Po doładowania telefonu klienci podchodzą bez kolejki, dla nich to wygodne jednak dla osób obsługiwanych przedłuża się czas załatwiania swoich spraw. Brakuje też możliwości skorzystania z toalety. Czasem trzeba czekać w kolejce ponad godzinę i więcej. System komputerowy często zawiesza się ,co przedłuża załatwienie prostej dyspozycji. Ja usiłowałam oddać telefon do naprawy kilka razy. W ciągu pół roku nie udało mi się to, ponieważ punkt obsługi nie posiadał telefonu zastępczego. Niektórzy desperaci zostawiali swoje telefony mimo braku zastępczego aparatu. Przy mnie jeden klientów przyszedł po odbiór telefonu-czekał już trzy tygodnie-najpierw odstał co swoje w kolejce, potem pani z obsługi zapytała czy dostał sms -a z informacją o naprawie. Człowiek odpowiedział, że minęło już trzy tygodnie. Dostał burę za odpowiedź . Na nieśmiałe pytanie jak ma doładować telefon, którego fizycznie nie posiada ,pani odpowiedziała, że może je kupić u niej. Podziwiam spokój klienta. Grzecznie kupił doładowanie i obiecał, że zgłosi się jak dostanie odpowiedni sms. Jestem osobą trochę mniej pokorną. Mam telefon na firmę i płacę niemałe rachunki, więc telefon zastępczy czekał na mnie ponieważ tak ustaliłam z pracownicą punktu w czasie poprzedniej wizyty. Zadzwoniła do mnie z informacją, że telefon zastępczy czeka. Na naprawę czekałam niespełna 5 dni. Zostałam powiadomiona sms-em, żeby zgłosić się po odbiór aparatu. Po raz kolejny okazuje się, że trzeba egzekwować swoje prawa konsumenckie. Po pół roku doczekałam się sprawnego telefonu. W ostateczności sprawę załatwiłam w miarę szybko. Nasuwa się jednak pytanie ,czy opisany punkt Plusa działa rzeczywiście jak należy. Jedna z pań jest opryskliwa i niemiła. Odpowiada niegrzecznie. Druga jest sympatyczna i załatwia klienta w zdecydowanie bardziej profesjonalny sposób.