Opinia użytkownika: Rafał_199
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zewnątrz Salon prezentuje się dobrze, widoczne oznaczenie akcji promocyjnych, godziny otwarcia, wokół wejścia panuje porządek, w stojaku znajdują się ulotki reklamowe. Rozlokowanie towaru opiera się na zasadzie kategoryzacji: muzyka, książka, film, gry itp. Główny ciąg komunikacyjny zakłócony niesymetrycznym i nie zgodnym z zasadami merchandisingu. W wewnątrz panuje porządek towar poukładany na półkach, z widocznym oznaczeniem aktualnych cen, pomimo dużej ilości klientów. Oferta tytułowa dość duża, półki wypełnione towarem. Każdy może znaleźć coś dla Siebie.Personel Salonu zajęty pracą związaną z układaniem towaru, pracami porządkowymi nie zwraca zbyt dużej uwagi na klientów. Brak powitania ze strony zarówno pracownika ochrony jak sprzedawców. Po kilkunastominutowym oczekiwaniu przy stoisku z zabawkami, sam musiałem podejść do pracowników. Pracownicy ubrani w stroje służbowe w bordowe koszulki) z identyfikatorami na piersiach. Pracownik poprosił mnie o chwilę cierpliwości, gdyż kończy jakąś ważną pracę w komputerze. Poprosiłem o pomoc w znalezieniu prezentu dla córki kucyki Ponny, sprzedawca odpowiedział, że nie maja takiej zabawki i oddalił się. Nie przekazał żadnych innych informacji na temat innych zabawek, dostępności w innym terminie, lub gdzie mogę je dostać np. u konkurencji. Ogólnie poza dość pozytywnym wrażeniem związanym z aspektem wizualizacyjnym brak zaangażowania w sprzedaż dodatkową, badaniem potrzeb, chęcią sprzedaży. Stanowisko kasowe od strony sali czysty i poukładane ale za ladą panuje drobny nieporządek: porozstawiane kartony, inne towary na podłodze.