Opinia użytkownika: KK_1
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta Plus GSM, system najczęściej zmusza abonentów do dosyć długiego oczekiwania na połączenie z konsultantem - tak było i w tym przypadku. Oczekiwanie trwało około 6 minut, po tym czasie słuchawkę nareszcie podniosła Pani z działu obsługi klienta. Na pytania dotyczące kompetencji pracowników w salonach czy punktów, gdzie można wprowadzać zmiany do umów abonenckich, odpowiadała rzetelnie i nie trwało to długo. Nie było też żadnych niepotrzebnych pytań, obsługę ogólnie można ocenić jako merytoryczną i miłą - Pani stosowała wszystkie konieczne zwroty, które są wymagane w takiej rozmowie (szczególnie przy oczekiwaniu). Gdyby tylko obsługa w punktach sprzedaży dorównywała temu przypadkowi z BOK, Plus wiele by na tym zyskał.