Opinia użytkownika: KK_1
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Delikatesy, podobnie jak większość placówek tej spółki, są bardzo dokładnie zaprojektowane. Po wejściu nie uderza przesadnie zagospodarowana przestrzeń, wszystkie sekcje towarów są opisane i podzielone. Jeśli chodzi o ceny/asortyment, polityka cenowa firmy, jak i sam charakter sklepu nie jest oparta na dyskontowaniu, a promocje zdarzają się sporadycznie. Natomiast wybór towarów, w szczególności importowanych, jest bogaty (stosunkowo szeroki w kwestii ilości różnorodnych produktów, również szeroki jeśli chodzi o dostępność marek). Produkty własnej marki handlowej jakości raczej przeciętnej, jednak współpraca z "Krakowskim Kredensem" - produkty wyróżniane i promowane, wewnętrzne stoisko - jest zdecydowanie pozytywna, produkty dobrej jakości i w akceptowalnych cenach. Warzywa i owoce w przeważającej większości są dobrej jakości, częste dostawy, choć ograniczony wybór. W kwestii personelu, posiada ogólną wiedzę o produktach, które sprzedaje Alma, choć pojawiają się pewne problemy (opis poniżej). W tym przypadku, stoiska serów, mięsne i pieczywo są dość blisko siebie i często brakuje w nich personelu. Czasem zdarza się, że personel jest zmuszony zmieniać stanowiska, wtedy poziom obsługi znacząco spada (brak wiedzy, dezorganizacja). Np. dziś, Pani sprzedająca na stoisku z pieczywem musiała również obsługiwać sery, powstawały kolejki, obsługa była powolna, niezbyt przyjazna. Wygląd personelu raczej bez zastrzeżeń, każda osoba ma obowiązek nosić strój firmowy. Panie przy kasach odpowiedzialne, miłe i uśmiechnięte, choć czasem widać, że przepracowane po kilku dniach z rzędu.