Opinia użytkownika: Elżbieta_16
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Pod koniec skończyła mi się ważność karty. Używam jej rzadko więc nie zauważyłam wcześniej, ale właśnie była mi potrzebna. Poszłam do oddziału i zapytałam czy dostanę nową, Pan najpierw powiedział, że karty automatycznie są wysyłane pod podany w systemie adres. Zmieniałam adres zamieszkania i zupełnie zapomniałam zmienić go w systemie. Została więc wysłana pewnie na inny adres, na drugi koniec Polski, ale Pan powiedział, że może anulować obecną kartę, która została wysłana i wystawić mi od ręki nową. Było to bardzo miłe, ponieważ ta karta potrzebna mi była od razu i nie byłabym w stanie pojechać na drugi koniec Polski po nią. Pan był miły i uprzejmy i załatwił moją sprawę. Karta została wydana mi od ręki. Anulacja i wystawienie nowej trwało może z 5 min. Super obsługa, jak nie w Polsce. Załatwienie sprawy od ręki.