Opinia użytkownika: Karolina_303
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Moją obserwację chciałabym oprzeć na kilku ważnych aspektach. Po pierwsze jakości obsługi sklepu reserved, po drugie rozmieszczenia asortymentu na terenie sklepu. Jeżeli chodzi o obsługę to muszę przyznać, iż bardzo dużo czasu poświęca się na dokonanie reklamacji towaru, ekspedienci są niezorientowani, jak dokonać ewentualnego zwrotu towaru, maja problem z czynnościami dotyczącymi dokumentacji reklamacji. Ogólnie rzecz ujmując występują trudności w dokonywaniu tego typu czynności. Z kolei jeżeli chodzi o asortyment w sklepie to podczas mojej obserwacji, zauważyłam, iż zaraz za ladą znajduje się dość nieschludnie ułożona odzież oraz dodatki, które są metkowane i wykładane podczas wyprzedaży. Część rzeczy nie posiada metek z cenami. Reasumując sklep w którym dokonałam obserwacji dość niekorzystnie prezentuje się w oczach potencjalnych klientów, nie dba o swój wizerunek.