Opinia użytkownika: ola_4
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: W związku z ciągle nawracającą awarią liveboxa, biuro obsługi klienta tp chyba w końcu postanowiło się nad nami zlitować i przysłać fachowca, który miał rozwiązać problem. A więc plus należy się za inicjatywę i zaproponowanie bezpłatnej pomocy profesjonalisty. Po około pół godziny rzeczywiście zjawił się Pan z tp, przyjrzał się problemowi i uznał, że nie jest w stanie zaradzić problemowi ciągłego zanikania sygnału wifi, więc zadzwonił do znającego się bardziej w tej materii kolegi. Po kilku chwilach zjawił się kolejny Pan, który na różne sposoby starał się rozwiązać problem jednak bezskutecznie. Dołączył do niego drugi kolega, którego pomysły przeszły moje najszczersze oczekiwania. Mianowicie, na początku zaproponował żeby kupić nowy laptop (nadmienię tylko, iż obecny ma niecały rok), następnie stwierdził że może w takim razie dogadać się z sąsiadem i korzystać z jego wifi, a na końcu stwierdził że mu się spieszy więc dzisiaj nam nie pomoże. Na całe szczęście drugi Pan wykazał więcej samozaparcia i rozsądku. Po paru kombinacjach "rozgryzł" sprawę i teraz możemy się cieszyć nieprzerwanym połączeniem bezprzewodowym w całym domu.