Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Lubię ten, niedawno otwarty w Lubinie, market. Bogaty asortyment, bardzo dobra jakość, niespotykane gdzie indziej delikatesowe produkty, kompetentny i uprzejmy personel. Tym razem już w drzwiach wejściowych widzę odręcznie napisaną kartkę: "przepraszamy awaria, płatnosci tylko gotówką". Przy kasach podobne kartki (chyba nie mają drukarki). Napotykam przy kasie dwie głośno rozmawiające ze sobą pracownice. Pytam o płatności kartami (mam Visę i MasterCard). Niestety, odpowiadają, nadal jest awaria: " bo ktoś przerwał kabel do serwera". A Panie pracowniczki dalej konwersują sobie przy klientach, wymieniają poglądy m.in. o wyższości gotówki nad kartami (słyczę np.:"ja tam zawsze wolę pieniądze w ręku"). Przy tym jedna z tych Pań, dyskutuje ze swadą w pozycji półleżącej na ladzie kasowej. Widziałem po twarzach innych klientów, że to nie tylko mnie raziło. Niestety nieprofesjonalne zachowanie tych Pań to duży dysonans w wizerunku delikatesów.