Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Przed dzień akcji Glamour weszłam do sklepu w celu sprawdzenia czy z butów które upatrzyłam sobie jest mój rozmiar. Pani poinformowała mnie, że jest i w dodatku ostatnia para. Zapytałam czy jest możliwość, aby mi je odłożyła bo chciałabym je kupić na drugi dzień z oferowaną zniżką od glamur i bardzo mi zależy na tych butach. Niestety odmówiono mi tej rezerwacji. Następnego dnia z samego rana stałam już przed sklepem. I co się okazało, że jak na złość nie ma już mojego rozmiaru! Po dłuższym namyśle postanowiłam kupić inne buty. Podchodząc do kasy słyszę rozmowę pana który mówi ekspedientce, że wczoraj rezerwował buty i dziś chciałby je kupić. Pani weszła na zaplecze i przyniosła zarezerwowane przez pana buty. Jakież było moje zdziwienie jak to wszystko usłyszałam i zobaczyłam. Zapytałam dlaczego mi w dniu wczorajszym odmówiono rezerwacji. Nie potrafiono mi odpowiedzieć. Drogie panie proponuję ustalić zasady rezerwacji niż tracić klientów!!