Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Patrząc na budynek Banku nie da się niezauważyć reklamy, która zajmuje 3/4 powierzchni. Parking jak najbardziej jest dla kientów banku ale nie powiem, żeby był wyłożony kostką... Moim cele wizyty w Banku było dowiedzieć się o ofercie kredytów mieszkaniowych. Wchodząc do środka po prawej stronie jest tablica informacyjna jednak nawet nie zdążyłam się z nią dobrze zapoznać ponieważ z lewej strony usłyszałam głos Pan, który jest podejrzewam recepcjonistą i zapytał w czym może mi pomóc. Poinformował mnie gdzie mogę się udać w sprawie kredytów. Na piętrze weszłam do pokoju gdzie siedziały dwie Panie, podeszłam do pani, która siedziała bliżej drzwi. Pani była bardzo miła, nie miała identyfikatora i bardzo skromnie ubrana. Pani odpowiadała na wszystkie moje zastrzeżenia, niejasności i zadawała dużo pytań, dobrze przedstawiła ofertę banku i próbowałyśmy ją dostosować do mojej sytuacji (nie dostałam żadnych materiałów). Druga zaś Pani też nie miała identyfikatora, nie wiem na jakim była stanowisku, wsłuchiwała się w całą rozmowe ale nie wtrącała. Nie podobało mi się, że trzecie osoby słuchają jakim majątkiem dysponuję...