Opinia użytkownika: Klaudia_42
Dotycząca firmy: ProLine
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu ProLine w celu doradzenia mi w wyborze: komputera stacjonarnego, komputera pod serwer, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego. Słyszałam od znajomych o atrakcyjnych cenach, więc chciałam się przekonać. Obsługujący pan przyznał że jest jeden z pierwszych dni w pracy, choć - sama pracuję w sprzedaży i wiem, że czasem tak się mówi, jak ma się gorszy dzień. Generalnie miał wiedzę, ale nie najlepszą. Badał nasze potrzeby a następnie szukał produktów na ich stronie internetowej - jakbym sama nie mogła tego zrobić. Jeżeli chodzi o laptopa i drukarkę - nic mi w szczególności nie doradził, bo stanęło na tym, co sama znalazłam na ich stronie - po prostu na głównej promowano nowy model laptopa i tym się sugerowałam ja, tym się zasugerował on. Dwa stacjonarne komputery skleił z czegoś. Ceny wyszły całkiem przystępnie, a spędziłam tam grubo ponad godzinę. Ciągle stojąc, bo sklep nie jest przygotowany na to, ze ktoś może przyjść i zechcieć złożyć komputer, a doradzenie takiej kwestii trochę zajmuje. Rozumiem, że ciężko się domyśleć, że można by zaproponować klientom krzesło. Pytałam się o jakieś rabaty od sprzedawcy, bo w każdym sklepie zazwyczaj ekspedient może takowego udzielić. Niestety mężczyzna uznał, że mają tak niskie ceny, ze już nie spuszczają. Po powrocie do domu sprawdziłam ceny u konkurencji z regionu. Na drukarce mogłam zaoszczędzić 200 zł(to prawie 50% ceny!), na laptopie 400 zł, reszta była nie do sprawdzenia. Podsumowując: mało konkretny i zdecydowany sprzedawca, marnował mój czas szukając czegoś na stronie, skoro sama to robiłam (poinformowałam go o tym!), przydałyby się krzesła dla klientów, a ceny nie są wcale takie atrakcyjne. Szczerze? Nie polecam. Przy zakupie za prawie 7000 zł nie mógł mi w gratisie dać nawet złożenia 2 komputerów! (łączna suma wyniosłaby 60 zł).