Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Na podstawie rozmowy z pracownikami salonu oraz wlasnych doswiadczen stwierdzam ze sklep wyposazony kompleksowo jak kazda tego typu placowka w kraju posiada bledy w ilosci zamawianego towaru, ekspozycja zgodnie z zasadami wizualizacji sklepowej natomiast zakup oryginalnie zapakowanej pralki typ bosh niemozliwy.Dodatkowo obsluga zapoznana ogolnie z funkcjami towaru nie umiala odpowiedziec na szereg zadanych pytan dotyczacych zuzycia wody, ilosci obrotow i propozycji odpowiednika z firmy konkurencyjnej.,przeczytane to bylo z etykiety znamionowej znajdujacej sie na danym towarze co moglby rowniez przeczytac klient sobie sam.Centralnym pytaniem byl ocynk towaru gdzie sprzedawca zaskoczony poprosil o opinie kierownika .Uwazam ze szkolenie przacownika odbylo sie w sposob powierzchowny i niewystarczajacy jak na poziom uslug jakich w takim salonie oczekuje klient.Najwazniejszym dla mnie jako potencjalnego klienta byl transport ewentualnie zakupionego towaru i musialam zrezygnowac z uslug salony gdyz procedura obejmuje transport pod dom a co za tym idzie wniesienie towaru lezy juz po stronie klienta.Inne towary podane badaniu byly w ubogiej gamie kolorystycznej w stosunku do oferty konkurencji zas zamowienie ich z katalogu to okres podany przez sprzedawce w ramach jednego miesiaca co dodatkowo stanowi dyskomfort zbyt dlugiego oczekiwania.Ceny na towarze wyeksponowane czytelnie, poprwnie zgodnie z normami obowiazujacymi siec Mediaexpert.Negocjacja ceny to juz kwestia sporna choc w porownaniu do konkurencji mozliwa w innych placowkach nawet do 1o % wartosci towaru.Sklep pod wzgledem estetyki, wizualizacji i dostepnosci towaru oceniam na 3+