Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Pojechałam do punktu cyfrowego polsatu złożyc reklamacje na pilot od dekodera mini. Pierwsze wrażenie z obsługi bardzo pozytywne, pani poprosiła abym usiadła i chwile poczekała. Następnie poprosiła mnie o przejście do innego pomieszczenia. Tam podłączył mój dekoder, sprawdziła inny-swój pilot i działał. Nastepnie wzięła mój pilot i on równiez działał. Powiedziałam jej wtedy, że tak przez ok 5 minut moze on działa, bo tak było gdy dekoder był jakiś czas odłączony z prądu. poprosiłam żeby zaczekała ok 10 minut i wtedy spróbowała uzyc pilota. Odpowiedziała, że dobrze, poprzełączała jeszcze kilka razy kanały po czym odłączył mój dekoder. Powiedziała, że jeśli pilot nie bedzie działał, to prosze jeszcze raz przyjechac. Zapytałam wtedy, czy ewentualnie mogę u niej dokupic pilot do tego dekodera. Powiedziała, że nie wie i musiała by zadzwonic, aby sie tego dowiedziec. Po czym powiedziała że nie może mi na razie pomóc i odesłac działającego pilota na gwarancje i powiedziała do widzenia. Nie poinformowała mnie czy mogę ten pilot dokupic. Salon czysty i przyjemnie urządzony. Osoba, która mnie obsługiwała, mimo że nie uzyskałam informacji mi potzrebnej, była cały czas miła.