Opinia użytkownika: Mary
Dotycząca firmy: BARTEK
Treść opinii: Od kilku lat kupuję buty firmy Bartek w sklepie internetowym. Zachęcają korzystne ceny i bardzo dobra jakość obuwia. Wybór (zwłaszcza niektórych rozmiarów), jest ograniczony - ale to w końcu "outlet" - oferowane obuwie, to końcówki serii i modele z poprzednich sezonów. Zamówienia realizowane są sprawnie. Tylko raz zdarzyła się pomyłka - zapłaciłam za obuwie w pierwszym gatunku a otrzymałam w drugim. Na fakturze widniała wyższa cena (kwota, jaką przelalam na konto firmy), na opakowaniu i na obuwiu była informacja o II gat. (spody butów różniły się). Sprawę szybko wyjaśniłam telefonicznie - odesłałam buty na koszt firmy i w krótkim czasie otrzymałam zamówione buty oraz pisemne przeprosiny za zaistniałą pomyłkę. Ostatnio zamówiłam przez internet sandały. Zamówienie złożyłam w niedzielę. Skorzystałam z możliwości powiadomienia przez SMS o realizacji zamówienia i we wtorek otrzymałam potwierdzenie i informację, że przesyłka została nadana a przewidywalny czas dostawy (przesyłka zwykła, Poczta Polska), to 1-5 dni. Za dwa dni (w czwartek) otrzymałam przesyłkę. I tym razem jakość obuwia i stan przesyłki były bez zarzutów.