Opinia użytkownika: Skrypa
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Swego czasu nie opłacałem rachunków telefonicznych i mój telefon został windykacyjnie zablokowany. Zadzwoniłem więc do BOK-u, gdzie uzyskałem informację o stanie zadłużenia oraz o tym, że ponowne przyłączenie do sieci bedzie mnie kosztowało 15 zł. Jeszcze tego samego dnia uregulowałem należności i poszedłem do salonu Orange żeby złożyc zlecenie ponownego włączenia telefonu do sieci. Niestety doradca poinformował mnie o tym ze kwota za przyłączenie do sieci będzie kosztowało 120 zł a nie 15 zł ponieważ mój telefon był wyłączony ponad 30 dni. Zadzwoniłem ponownie na infolinię i złożyłem reklamacje na wysokośc opłaty i skarge na pracownika infolinii, który wprowadził mnie w błąd. Odpowiedz otrzymałem dość szybko ale była negatywna, więc odwołałem sie od niej do Orange. I wczoraj otrzymałem odpowiedź że moge wrócić do sieci bez ponoszenia opłaty za aktywację po windykacji. Trwało to okolo 1,5 miesiąca ale jak widac pracują tam osoby które mają na względzie dobro klienta i firmy.