Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Celem mojego kontaktu z obsługą call center było otwarcie rachunku walutowego.Sam kontakt z konsultantem oceniam pozytywnie-w miarę krótkie oczekiwanie na połączenie (ok.1 min.) a osoba z którą rozmawiałam miała miły głos i przyjemnie się z nią rozmawiało, jednak po zadaniu konretnego pytania o warunki otwarcia rachunku walutowego, zostałam przeproszona na kilka minut, po czym została udzielona mi mylna informacja. Poinformowano mnie że nie ma możliwości otwarcia konta walutowego dla osoby małoletniej poniżej 13 roku życia oraz bez posiadania konta osobistego, co jest nieprawdą-oferta możliwości otwarcia takiego konta zamieszczona jest na stronie internetowej banku. Podsumowując: brak wiedzy na zadane pytanie (kilku minutowe oczekiwanie na linii na odpowiedź konsultantki) oraz udzielenie błędnej informacji. Cała rozmowa zajęła mi ok. 8 minut a zamiast rzetelnej informacji otrzymałam informację niezgodną ze stanem faktycznym.