Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: W sobotę kupiłam notebooka w tym sklepie. W niedzielę postanowiłam dokupić słuchawki do niego. Podeszłam do regału i zaczęłam szukać fajnych słuchawek. Znalazłam takie jakie mi odpowiadają najbardziej. Miały kabelek nawinięty na tzw. kołowrotek, co sprawiało, że nie musiałam zwijać kabla ręcznie tylko ładnie nawinął się na kołowrotek i zajmował mało miejsca. Sprawdziłam cenę towaru – 9,99 zł. Poszłam do kasy ze słuchawkami. Przy kasie okazało się, że słuchawki kosztują 21,90 zł. Powiedziałam ekspedientce, że wzięłam z półki na której była cena 9,90 zł i na tej półce leży jeszcze kilka tych samych modeli więc nie ma mowy o jakimś złym odłożeniu towaru przez klienta. Kasjerka wezwała pracownika działu celem wyjaśnienia sprawy. Pracownik poprosiła bym udała się z nim do regału, z którego wzięłam słuchawki. Po przybyciu na miejsce okazało się, że faktycznie towar jest źle oznakowany. Przy słuchawkach za 21,90 zł znajduje się cena 9,99 zł. Natomiast nigdzie nie ma ceny, która sugerowałaby, że cokolwiek na tym regale kosztuje 21,90 zł. Pracownik powiedział do mnie, że on już sobie nie daje rady z ludźmi, którzy tak rozkładają towar, że później same problemy z tego wychodzą. Poprzekładał towar na właściwe miejsce i powiedział, że słuchawki kosztują 21,90 zł i mam wybrać czy chcę dokonać zakupu tych co wybrałam czy też chcę inne, które są w cenie 9,99 zł. Po czym odszedł zostawiając mnie przy regale. Wzięłam słuchawki i poszłam za nie zapłacić. Szkoda tylko, że przez niefrasobliwość obsługi zmarnowałam czas swój, kasjerki i pracownika, który wyjaśniał sprawę przy regale.