Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu - pracownicy posiadają umiejętność wskazania pożądanej przez mnie rzeczy na obszarze swojego działu, wiedzą jakie produkty znajdują się na witrynie sklepowej. Jedyną dostrzegalną rzeczą jest brak wiedzy z zakresu przeliczania wzrostu na wiek dziecka zatrudnionych na dziale dziecięcym. Odrębną kategoria są osoby "świeżo" zatrudnione co do których pozostawiam spory zakres tolerancji, od razu można wyróżnić po sposobie poruszania się po sklepie osoby z długim stażem pracy w owej firmie. Zachowanie i wygląd personelu - z racji, iż w owym sklepie nie ma obsługi bezpośredniej jedyną możliwością kontaktu jest "własnoręczne" zainicjowanie go. Personel w takim wypadku nie zwraca uwagi na klienta poza kasą. Na pierwszy rzut oka można dostrzec, że są zabiegani, ciągle coś robią, a ich wygląd jest stricte młodzieżowy, podążający z ówczesnym trendami. Oferta, cena, asortyment - brak jakichkolwiek ofert specjalnych, ceny kształtują się na dość wysokim poziomie zważywszy na średni ekwiwalent Polaków. Asortyment bardzo bogaty, lecz często się zdarza że brakuje pożądanego rozmiaru. Organizacja i czas obsługi - jak wyżej wskazałem z racji braku obsługi bezpośredniej - raczej - personel stara się w dość szybkim tempie obsłużyć klienta zarówno jeśli chodzi o pomoc w wyborze, poradę po obsługę przy kasie. Wygląd miejsca obsługi - kasa wygląda na zadbana, lecz czasami znajdują się metalowe przedmioty służące do zmiany wizualnej sklepu co znacznie obniża estetykę miejsca które jest - tak naprawdę - jedynym punktem gdzie można liczyć na obsługę nie prosząc o nią. Również można dostrzec rozłożone rzeczy na kasie które nie są rozkładane sukcesywnie. Często można spotkać obsługę w przymierzalni która wygląda bardzo niezachęcająco do jakichkolwiek zakupów.