Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Chciałam wymienić swoją kartę płatniczą z paskiem magnetycznym na kartę z chipem. Łatwo znalazłam informacje, jak to zrobić, na stronie internetowej, jednak nie byłam pewna, czy byłam pewna kilku rzeczy, więc napisałam maila do mBanku. Musiałam skorzystać z formularza kontaktowego, bo nie znalazłam adresu e-mail. Nie lubię formularzy z tego powodu, że nie zostaje mi "ślad" po wysłanym mailu, o czym poinformowałam w wysłanym liście elektronicznym. Dostałam dokładną, zrozumiałą odpowiedź po 3 godzinach, mimo że zastrzeżono, że mogę czekać do 12 godzin, więc byłam zadowolona. Podano mi również adres e-mailowy, na który można wysyłać uwagi i pytania. Niestety nie dano mi do zrozumienia, że moja uwaga zostanie rozważona (przecież o wiele lepiej, jeśli mam podane obie opcje wyboru na jednej stronie - formularz kontaktowy lub e-mail). Postanowiłam zadzwonić na mLinię, aby poprosić o duplikat karty. Miałam pewne kłopoty z zalogowaniem się, ale raczej z własnej winy, więc od razu zadzwoniłam do konsultanta, który niestety powiedział mi, że muszę być najpierw zalogowana, ale wytłumaczył wszystko i odesłał do trybu logowania. Zalogowałam się i znów musiałam trochę poczekać zanim ktoś odebrał telefon. Tu już wszystko zostało załatwione bez problemu. Konsultant zrobił to szybko, był bardzo miły, służył pomocą i o wszystkim mnie poinformował bez konieczności dopytywania o wszystko przeze mnie. Jestem zadowolona z wirtualnych kontaktów z mBankiem.