Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Poszłam do banku odebrać kartę do mojego otwartego tydzień wcześniej rachunku. Znów było tam czysto i przyjemnie. W banku są trzy okienka, dwa były zajęte. Od razu gdy weszłam, zostałam poproszona do okienka przez miłą panią. Była to ta sama osoba, która obsługiwała mnie tydzień wcześniej. Bardzo sympatyczna kobieta, uśmiechnięta i miła. Obsługa bardzo profesjonalna, pomocna. Pani, która mnie obsługiwała, nawet zaproponowała mi tydzień temu, że pokaże mi, w jaki sposób można zalogować się do kanału internetowego oraz wykonać w nim pewne rzeczy. Natomiast dziś podeszła ze mną do bankomatu i wytłumaczyła, jak aktywować pewną opcję. Poza tym pamiętała o zaświadczeniu, o które ją prosiłam tydzień wcześniej. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Millennium, z takim podejściem się jeszcze nie spotkałam, a miałam konto już w kilku bankach.