Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: InterCars
Treść opinii: 4.05.2009 udałem siędo firmy InterCars w j-nie w celu zakupu przełącznika oświetlenia do samochodu marki Aud A4, zostałem wysłany po nią przez elektryka który z braku czasu nie był w stanie jej zakupić. Zostałem miło powitany i wysłuchany czego potrzebuje... podałem model auta, rocznik i inne rzeczy które były potzebne sprzedawcy, miałem szczęście iż ta część znajdowała sie na stanie magazyny, tylko jak w późniejszym czasie okazało się iż przełącznik nie poasuje do mojego samochodu, gdyz pochodzi z modelu starszego a dokładnie Audi 80 b4. Po powrocie do sklepu zostałem przeproszony przes sprzedawcę który pomyłkowo wydał częśc, wszystko byłoby w porządku, gdyż klient zamówił dla mnie częśc na dzień następny na godz 15:00 ... zirytowała mnie dopiero sytuacja w której brak kompetencji pracownika przeważyła całą ocenę obsługi ... dnia następnego nie miałem mozliwości podjechania po częśc więc po odbiór zgłosiłem się dzień po terminie, kiedy to dowiedziałem się iż dana częśc jeszcze nie dojechała i pomimo pozostawienia moich danych personalnych i nr tel. nie zostałem o tym poinformowany... więcej do tego sklepu nie pojadę i nie zamówię zadnej części podejscie pracownika do klienta było oburzające !!!