Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jakość obsługi w mBanku niestety w ostatnich latach dramatycznie spadła. Pierwszy z przykładów z mojego doświadczenia w ciągu ostatnich miesięcy (jestem klientem od ponad 6 lat). Przeprowadzałem się do innego miasta w związku z ofertą pracy. Potrzebowałem dodatkowej gotówki na relokację, niestety nie miałem wtedy jeszcze 3 m-cznego okresu pracy (choć miałem stałą umowę od początku i wysokie managerskie stanowisko z odpowiednimi poborami). Zapytałem Pani na mLini czy jest jakakolwiek możliwość uzyskania zwiększenia linii debetowej. Dowiedziałem się, że tak - można złożyć tzw. dyspozycję niestandardową. Na odpowiedz czekałem około 4 miesiące dzwoniąc co tydzień do mBanku i pytając czy cokolwiek wiadomo w tej sprawie. Niestety jedyne czego się dowiadywałem, to że nie ma wyznaczonego terminu na rozpatrzenie dyspozycji niestandardowej. W tym czasie oczywiście 3 miesięczny okres pracy minął i zaoferowano mi powiększenie debetu, którego już wtedy nie potrzebowałem. W odpowiedzi otrzymałem maila przepraszającego, który jak się okazało był pierwszym z serii trzech identycznie zredagowanych PR-owych "zatykaczy ust" zawierających tylko jedno zdanie odnoszące się do zaistniałej sytuacji (reszta powtarza się w pozostałych "przeprosinach" ze strony mBanku. Kolejne opinie zdecydowałem się przedstawić osobno.