Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Weszłam do sklepu i skierowałam się w stronę bielizny. Nie mogłam znaleźć odpowiedniego rozmiaru, więc postanowiłam poprosić o pomoc sprzedawczynię. Ponieważ nie mogłam znaleźć właściwego rozmiaru wśród różnych modeli biustonoszy, zapytałam pracownicę, czy w ogóle jest taki rozmiar produkowany, jaki mnie interesuje. Pracownica niemiłym tonem powiedziała, że skąd ona ma to wiedzieć, żebym najpierw się zdecydowała, jaki chcę model, a ona sprawdzi. Podałam jej jeden model i skierowała się z nim w strone kasy. Ja kontnynuowałam oglądanie bielizny. Ponieważ pani długo nie wracała, skierowałam się w stronę kasy. Sprzedawczyni jak mnie zobaczyła, powiedziała niemiłym tonem, że no nareszcie jestem, że przecież ona sprawdza to na komputerze i żeby mi odpowiedzieć, to musimy tu jakiś kontakt nawiązać, a ciężko tak na odległość. Byłam w szoku. Oczekuję od sprzedawcy, że po sprawdzeniu rozmiaru podejdzie do mnie i poda mi odpowiedź. Było to nieprofesjonalne i po raz kolejny wyszłam ze sklepu Reserved w Carrefourze totalnie zniesmaczona. Jedyne co się poprawiło po moich ostatnich wizytach, to porządek w przymierzalniach.