Opinia użytkownika: Dominik_35
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W zeszłym tygodniu zdecydowałem się na bezprzedowowy internet, więc z tą myślą udałem się do salonu sieci Era. Nie odwiedziłem innych placówek ponieważ z Erą jestem już związany 4 lata i nie potrzebują nowego operatora. Jestem zupełnie zadowolony z Ery. Salon mieści się przy ulicy Piekarskiej, czyli bardzo blisko rynku, co wg mnie jest atutem. Dobra lokalizacja sprawia, że operator zyska więcej potencjalnych klientów. Gdy wszedłem do środka, ukazały się dwa stanowiska obsługi i miłe elegancko ubrane panie (wiek około 30 lat), po czym jedna z nich zaproponowała mi bym wygodnie usiadł i powiedział co mnie do nich sprowadza. Przedstawiłem cel wizyty i zadawałem pytanie dotyczące usługi Blue Connect która mnie interesowała. Jednak nim wybrałem się do salonu, zaczerpnąłem opinii znajomych na ten temat, jak też przeczytałem to i owo w Internecie. Wszystko miało pokrycie z tym co przedstawiła mi obsługująca mnie kobieta. Począwszy od prędkości transferu danych aż do zależności i jakości połączenia kończąc. Po około 30 minutowej rozmowie, podjąłem decyzję o kupnie usługi Era Blue Connect. Podczas gdy pani przygotowywała niezbędne papiery do podpisania umowy, wstałem od stanowiska i rozgądałem się po salonie. Wszędzie było schludnie i czysto. Dookoła umieszczone były atrapy telefonów wraz z opisami oraz ofertami w jakich są dostępne. Po chwili zostałem poproszony o podejście do stanowiska obsługi, podpisałem co było trzeba, zapłaciłem symboliczną 1 za modem i żegnając się z wszystkimi obecnymi tam osobami opuściłem salon. Myślę, że warto było tam się udać.