Opinia użytkownika: Agnieszka_519
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Bank WBK oczywiście zaprasza Klientów eleganckim wyglądem, plakatami ze znanymi osobistościami reklamującymi ten bank... i to byłoby na tyle. Zdecydowanie za mało jest miejsc siedzących (poczekalni) dla Klientów czekających od 15 minut do 1,5 godziny na obsłużenie. Obsługa Klienta jest powolna, czasem bardziej zajęta odbieraniem telefonów od współpracowników, faksami, kserowaniem dokumentów, bądź poradami między sobą "co jak się robi?". Po wyjściu z banku miałam wrażenie, że jestem bardziej zorientowana co do oferty banku, czy też prawidłowego wyboru lokaty, umowy, konta itp. niż osoba mnie obsługująca. Jednym słowem czekałam ponad godzinę na to by powiedzieć czego chcę, usłyszeć to co wiedziałam a wychodząc zastanawiać się nadal nad wyborem banku.