Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Po wejściu do placówki bezpośrednio skierowałam się do stanowiska obsługi kont, Pani obsługująca to stanowisko przywitała mnie życzliwym uśmiechem oraz standardowym pytaniem „Dzień dobry w czym mogę Pani pomóc”, chciałam uzyskać informację o możliwości uzyskania dostępu do własnego rachunku przez Internet (czyli usługę Peko24). Doradczyni PKO zaczęła od przedstawienia Przewodnika po Peko24 i analizowania rozdziału piątego czyli Możliwości PKO bez konieczności „ciągnięcia za język” udzielała informacji wyczerpujących oraz o opłatach pobieranych przez bank przy każdej z omawianych operacji co bardzo mi się spodobało ponieważ nie czułam się traktowana jak natręt przeszkadzający w pracy (w placówce panował spory ruch), podobało mi się również to że doradczyni opowiadając o usłudze prowadziła ze mną dialog a nie sztywny monolog reklamowy. Zastosowanie przewodnika jako pomocy w rozmowie z Klientem dobry pomysł ponieważ dzięki temu ani ja ani Doradczyni nie pominęła żadnych kwestii związanych z obsługą rachunku w Internecie. Realizacja dyspozycji złożonych przeze mnie również przebiegła szybko i sprawnie. Podsumowując: podczas mojej wizyty (czas ok. 45 minut) zostałam obsłużona według wysokich standardów i chociaż mam już dostęp do swojego rachunku przez Internet to i tak będę zaglądać do tej placówki.