Opinia użytkownika: Piotr_329
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Dnia 20 maja odwiedził mnie przedstawiciel firmy "Multimedia Polska" oferując mi jako klientowi ww. firmy bardzo korzystna promocję zwiększającą szybkość internetu. Po paru chwilach rozmowy pracownik zaczął mnie irytować, ponieważ przerywał mi, był niemiły i nie odpowiadał na zadawane pytania. Miałem wrażenie ,że "klepie" z pamięci wyuczony tekst. Jednak przedstawiona oferta zainteresowała mnie i uznałem ,że będzie ona odpowiednia. Pytałem się o cenę tej zmiany, przedstawiciel zapewniał, że nie zawiera ona ukrytych kosztów.Tak więc pozbawiony wszelkich wątpliwości podpisałem umowę, zadowolony z tego, że za grosze będę miał szybki internet. Moja radość nie trwała długo, ponieważ po możliwości przeczytania umowy wyszło, że cena jest dwukrotnie wyższa. Po konsultacji z żoną, postanowiłem anulować umowę. Zadzwoniłem na ogólnopolską infolinię w celu zgłoszenia rezygnacji. Pracownica ,która odebrała nie wiedziała o czym ja mówię a na koniec stwierdziła ,że ona nie jest upoważniona do takich decyzji i należy się kontaktować z najbliższą placówką "Multimedii". Po długiej i bezowocnej rozmowie zdałem sobie sprawę ,że będę zmuszony jechać prawie przez całe miasto do placówki, ponieważ nie posiada ona numeru telefonu. Wszystkie sprawy trzeba załatwiać osobiście. Na drugi dzień miałem zaplanowane tam pojechać. Jednak nie musiałem, ponieważ Przedstawiciel ,który był u mnie w domu ,zadzwonił i stwierdził ,że umowa nie może być zrealizowana, bo bym musiał wykupić cały pakiet telewizji z telefonem i internetem. Na szczęście wszystko skończyło się po mojej myśli, jednak niekompetencja pracowników jest rażąca.