Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank

Treść opinii: Wchodząc do oddziału banku byłem trzecim klientem. Jedna Pani była właśnie obsługiwana, druga zaś siedziała na fotelach dla osób oczekujących na obsługę. Usiadem obok czekając na swoją kolej. W pomieszczeniu było czysto, nie było porozrzucanych śmieci ani ulotek. Na swoją kolej czekałem 10 minut. Pani wstając poprosiła mnie grzecznie przywitała oraz zaproponowała żebym usiadł i dopiero sama usiadła. Stanowisko pracy było zadbane i nie było tam żadnych zbędnych rzeczy. Tylko długopisy i ulotki z ofertami. Pani była ubrana schludnie i estetycznie. Miała zawieszoną na smyczy plakietkę firmową oraz identyfikator z tym, że identyfikator był odwrócony tak że nie było widać imienia i nazwiska. Obsługiwany byłem ok. 5 minut. Obsługa była przeprowadzona dobrze i profesjonalnie choć proponowany kredyt nie był dla mnie satysfakcjonujący.