Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Obserwacja dotyczy telemarketerów firmy Plus. Pomijając fakt natręctwa usług świadczonych prze telemarketerów, chociaż w zdecydowanej większości jest to wina z tytułu samego stanowiska a nie pracowników, moją obserwację chciałbym oprzeć na marnym przeszkoleniu telemarketerki z którą miałem przyjemność. Jako abonament ww sieci odebrałem telefon z propozycją nowej rewelacyjnej oferty której zgodziłem się wysłuchać. Wszystko było by w porządku gdyby nie fakt,. że oferta została przedstawiona z niesamowitą prędkościa, padło wiele liczb, dat, korzyści, warunków, na których przyswojenie potrzeba chwilę czasu. Tego czasu nie otrzymałem. Po skończonym przemówieniu Pani telemarketerka zadała pytanie : "Czy jest Pan zainteresowany naszą ofertą". Jest to bardzo częsty błąd sprzedaży przez telefon - klient nie ma szansy przyswoić informacji - TELEMARKETERZY MÓWIĄ ZA SZYBKO, AUTOMATYCZNIE, BEZNAMIĘTNIE. Poprosiłem więc o przesłanie oferty na maila w celu jej przeanalizowania. Oferty nie otrzymałem, zapewne dlatego ze Pani nie ma interesu w wysyłaniu maili. Z oferty więc nie skorzystałem, a szkoda, wydawała się być ciekawa.