Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Ze względu na kłopoty z korzystaniem z wpłatomatu poprosiłem Multibank o okreslenie warunków korzytania z takich urządzen. Jak dotąd Multibank reguluje wpłaty za pomocą wpłatomatu za pomocą jednego równoważnika zdania w regulaminie korzystania z karty. Pani z multilinii poninformowala mnie ze uzyskanie takiech informacji wymaga złożenia reklamacji ponieważ bank nie przewiduje innej procedury na procedowanie wniosków klientów. Czas rozpatrywania reklamacji - 30 dni. Po 33 dniach ponownie skontaktowalem sie z Mutilinia z zapytaniem o odpowiedz , poinformowano mnie ze bank nie zrobil nic ponieważ "konieczne jest uzyskanie dodatkowych informacji od klienta" na pytanie" w jaki sposób bank kontaktowal sie zeby te informacje pozyskac" nie uzyskałem odpowiedzi. Ponadto Pani z multilini zaproponoiwala dopisanie mojej drugie rozmowy jako korekty pierwotnego wniosku co daje bankowi kolejne 30 dni na odpowiedz. W dniu dziejszym mija 45 dni od mojego zapytania - odpowiedzi z banku nie ma.