Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: W supermarkecie Simply Market robię zakupy codziennie, także wczoraj 21 maja.Ceny produktów nie są wysokie, to plus tego sklepu. Chciałam kupic chleb, ale pojawił się stały problem - na stoisku z pieczywem ceny i nazwy produktów nie są adekwatne do znajdującego się tam w tym momencie towaru i niigdzie nie mogłam znaleźć ceny chleba słonecznikowego. Zapytałam jedną pania z obsługi - nie potrafiła mi pomóc. Godzina szczytu- czas oczekiwania w kolejce - ponad 10 minut.Podczas kasowania produktów, panie kasjerki głośno rozmawiają między sobą wymieniając plotki dotyczące prawdopodobnie jednej z ich koleżanek z pracy. W pewnym momencie, pomiędzy klientami, kasjerka wstała i podeszła do swojej koleżanki na kasie obok - wymieniły parę zdań i uśmiechów, po około minucie wróciła do kasowania. Ludzie stojący w kolejce byli w szoku i stali jak wryci. Asortyment i jakość produktów oceniam na dobry, zdecydowanym minusem jest obsługa sklepu, nie wyakzująca żadnego zainteresowania klientem.