Opinia użytkownika: Kinga_52
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Dzwoniłam na błękitną linię, gdyż chciałam się dowiedzieć na temat nowych abonamentów, ponieważ płacę dość duże rachunki. Już pierwsze 20 minut, które spędziłam na czekaniu, słuchając: "wszystkie linie są zajęte, prosimy o oczekiwanie na połączenie z konsultantem..." sprawiły, że moje samopoczucie znacznie się pogorszyło. Kiedy jednak odebrała jakaś pani, stwierdziłam, że trzeba być miłym, pewnie cały czas odbiera telefony itd. Jednakże owa pani stwierdziła: niech sobie pani w internecie popatrzy... (!!??) Chyba nie muszę dodawać jak się poczułam. Oczywiście delikatnie pouczyłam panią obsługującą, że jest w dziale obsługi klienta co znaczy, że powinna mi pomóc. Z łaską, ociężale i bardzo zdawkowo podała mi ceny abonamentów i powiedziała: do usłyszenia. No i co z tego, że chciałam jeszcze zapytać o internet.... wielkie -5!