Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bomi
Treść opinii: Wczoraj znowu wpadłam na chwilę po kilka rzeczy, m.in. kawałek wędliny. Przy kontuarze nie zawsze jest się natychmiast zauważonym, a kiedy już zostałam i poprosiłam o określoną wędlinę, dostrzegłam, że jest nabijana inna cena za kilogram. Myśląc, że to pomyłka, odczytałam cenę z widocznej etykietki. W odpowiedzi usłyszałam, że to stara cena i nie została jeszcze zmieniona, czyli... nic się nie stało. Żadnego "przepraszamy" oczywiście nie usłyszałam. Zdarzyło mi się nie po raz pierwszy. O ile asortyment i wygląd sklepu jest na pewno powyżej średniej, o tyle obsługa pozostawia BARDZO DUŻO do życzenia. Są to delikatesy, czyli sklep z ambicjami, a naprawdę niejednokrotnie jest się lepiej obsłużonym w zwykłym markecie.