Opinia użytkownika: nienienie
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Obsługa sklepu niestety bardziej była zainteresowana butami, niż klientami. Pracowników było widać jedynie w pustych alejkach sklepu, z dala od klientów. Nikt nie podszedł nawet do kobiety na którą spadły kartony z butami podczas ściągania jednego z nich z półki - w tej materii klient też musi sam sobie dać radę. Przy kasie czekałam ok. 3 minut - pomimo tego, że nie było ani kolejki, ani wzmożonego ruchu w sklepie (ja oraz 4 inne osoby, w ty, dwoje dzieci) zanim pracownik podszedł do kasy. Niestety obsługująca mnie kobieta (blondynka, włosy do ramion) nie miała identyfikatora. Podczas całego procesu kupna i płacenia, kasjerka nawet na mnie nie spojrzała. Burknęła tylko pod nosem coś na temat środków do czyszczenia obuwia. Wielka szkoda, zważywszy na fakt, że obsługa innego sklepu Deichamnn tym razem w C.H. Dąbrówka znacznie zawyża poziom i przyzwyczaja klienta do profesjonalizmu.