Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Przyszłam z kuponem rabatowym na zakupy. Wiedziałam, co chcę wziąć, gdyż parę dni wcześniej byłam w innym Yves Rocher, ale nie mieli danego produktu, więc przyszłam tu. Pani nie zapytała czy pomóc, czy doradzić tylko zajęta była rozmową z koleżanką. Gratisy wydano zgodnie z kuponem. Nic nie pominięto. Poinformowała mnie, że warto coś dokupić, gdyż brakło drobnej kwoty, by dostać pieczątkę na karcie stałego klienta. Skorzystałam. Wypytałam też o późniejsze możliwości wykorzystania karty, a pani udzieliła mi szczegółowej informacji. Podziękowałam i wyszłam, jednak po pewnym czasie zastanowiłam się, gdyż zapłaciłam więcej niż powinnam (przy zakupie jednego produktu drugi miał być gratis, a tu zapłaciłam za oba). Wróciłam i zarządałam wyjaśnień. Pani spokojnie wytłumaczyła, że produkt jest w promocji, a mój kupon dotyczył ceny normalnej. Wtedy wszystko się zgodziło. Przynajmniej jestem spokojna, że mnie nie oszukano i wszystko wyjaśniono.