Opinia użytkownika: Aga_1
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Wizyta w niedzielę. Obecność pracowników widoczna na każdym dziale. Pracownicy ubrani w stroje firmowe (czyste). Zajęci wykładaniem towaru. Mimo długiego zastanawiania się nad zakupem wycieraczek do domu - pracownik nie zapytał czy może pomóc mi w doborze. Towar nie był oznakowany kodem kreskowym (ceny oznakowane na półkach, ale same wycieraczki nie posiadały kodu kreskowego - co wydłużyło obsługę przy kasie) Na kilka kas pracowało tylko 2 kasjerki. Szybko i sprawnie obsługiwały klientów (nie zapominając przy tym o powitaniu i pożegnaniu klienta). Widząc brak kodu kreskowego na towarze kasjerka - szybko poinformowała obsługę, przepraszając mnie za zaistniały problem. Poprosiła mnie o zaczekanie, odłożyła towar na bok i zaczęła obsługiwać kolejnych klientów (i tu duży plus za elastyczność wobec klientów - dzięki czemu kolejni klienci mogli być obsłużeni bez zatorów). Pracownik z odpowiednim kodem przyszedł dopiero po 4 minutach - mimo iż dział znajdował się niedaleko kas (minus)