Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Jako studentka musze mieć na stancji dostęp do internetu. Korzystam z usług naszej "kochanej" telekomunikacji. Zadzoniłam do Pani X (nie wpiszę imienia ani nazwiska, nie ze wzglęgu na to, że nie chcę go podawać, ale Pani tak szybko się przedstawiła, że nie zdążyłam zapamiętać) z biura obsługi klienta z miasta Zielona Góra. Powiedziałam o problemach z internetem, które występują od dłuższego czasu, a mianowicie o tym, że łącze nie jest w pełni wykorzystywane a sprawdzam prędkość internetu. Dodatkowo często narzekam na brak owego internetu. Owa, jakże obeznana Pani, powiedziała, że są prowadzone prace na terenie miasta Sulechów, w którym mieszkam. Jednakże poinformowałam ją, iż z takim problemem dzowniłam już pare miesięsy temu i jest dla mnie bardzo dziwne, że owe prace trwają tyle czasu! Pani zaczęła wymyślać wyssane z palca argumenty o problemach z livebox'em, a jako że znam się na komputerach powiedziałam, że nie ma możliwości żeby coś tam się działo. Po 20 minutach tłumaczeń stwierdziła, że mnie przełączy do kogoś innego, kto mi pomoże. Jednak zamiast zrobić to, rozłączyła się. I jak tutaj człowieka ma krew nie zalewać, kiedy płacąc spore pieniądze (jak na osobę studiującą) i nie móc w pełni korzystać z tego co się ma. Zenada jednym słowem!