Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: W dniu 20/05/2009 odwiedziłem placówkę Alior Bank w Białymstoku. celem mojej wizyty było zasięgnięcie informacji o możliwości uzyskania karty kredytowej. Będąc klientem w/w banku celowo wybrałem ten lokal z racji małej liczby odwiedzających go klientów. Lokal jest usytuowany w dość "martwym punkcie miasta" i w trakcie mojej wizyty byłem jedyna osobą odwiedzającą placówkę. Zaraz po wejściu zostałem mile powitany i poproszony do osoby obsługującej klientów. Była to młoda kobieta w wieku ok. 25 lat szczupłej budowy ciała. Na moje pytania uzyskałem wyczerpujące wypowiedzi. Wszystko było wytłumaczone i na koniec zapytano mnie czy wszystko zrozumiałem. Skierowano mnie także do odwiedzenia strony internetowej na której będę mógł znaleźć odpowiedzi na dodatkowe pytania oraz podano mi nr tel. na infolinię Banku. W trakcie tej wizyty spędziłem w lokalu ok 30 minut ale jestem naprawdę pod wrażeniem sposobu podejścia do klienta. Czułem się tam naprawdę gościem, kimś wyjątkowym.